Auris College Rotterdam Aurislogo

Contact


Malmöpad 60

3067 PW Rotterdam

(010) 4552318

auriscollegerotterdam@auris.nl

Deel deze pagina


Stel een vraag

Docenten en onderwijsassistenten

  Docenten 
          Mevrouw A. Mulder stuur e-mail 
  Mevrouw A. Bes stuur e-mail     De heer H. Olivier stuur e-mail 
  Mevrouw J. Boerwinkel   stuur e-mail         
  Mevrouw C. Brandwijk  stuur e-mail       De heer B. Schaap stuur e-mail
  De heer H. Brinkman  stuur e-mail       Mevrouw E. Scheefhals stuur e-mail
  Mevrouw C. Bruinhart  stuur e-mail         
  De heer A. Buitendijk   stuur e-mail      Mevrouw I. Schipper stuur e-mail
  Mevrouw I. Delnooz  stuur e-mail      Mevrouw W. Stottelaar stuur e-mail
  De heer E. Dulfer stuur e-mail      Mevrouw I. Vink stuur e-mail
  Mevrouw S. Heinsdijk stuur e-mail        
  Mevrouw N. Hejwicz stuur e-mail     Mevrouw M. van Vliet  stuur e-mail
              
  Mevrouw L. Hessel stuur e-mail      Mevrouw M. Wegman  stuur e-mail
           Mevrouw T. Wolven stuur e-mail
  Mevrouw M. Jakobs   stuur e-mail       Mevrouw E. Yilman stuur e-mail
  Mevrouw A. de Jong   stuur e-mail       De heer P. Zwaanswijk stuur e-mail  
  Mevrouw A. Kerklaan   stuur e-mail         
  De heer R. de Kreij stuur e-mail        
  Mevrouw W. van der Leede   stuur e-mail         
             
  Onderwijsassistent
 
Mevrouw J. van 't Kreel   
stuur e-mail        
             
  • Talent ontwikkelen
  • Talent ontwikkelen

    Alle leerlingen hebben talenten. Bijvoorbeeld voor kunst, tuinieren, koken of techniek. Wij zetten deze talenten in om onze leerlingen zelfvertrouwen te geven. Wij begeleiden onze leerlingen naar een beroep waarin zij hun talenten zo goed mogelijk kunnen gebruiken.

  • Puberteit
  • Puberteit

    Onze leerlingen zijn in de pubertijd en daardoor kwetsbaar. Zij zijn op zoek naar hun eigen grenzen en mogelijkheden. Wij hebben daarom extra aandacht voor de persoonlijke ontwikkeling van onze leerlingen. Wij ondersteunen hen in hun communicatieve- en sociaal emotionele ontwikkeling. 
  • Toekomst
  • Toekomst

    Leerlingen die de praktijkroute volgen, ontvangen bij het verlaten van onze school een certificaat. Veel van onze leerlingen behalen ook een branchecertificaat. Wij bereiden leerlingen voor op dagbesteding, werk of vervolgonderwijs in het MBO. 

    De leerlingen die vmbo onderwijs volgen, bereiden wij voor op een overstap naar de bovenbouw van het vmbo een reguliere school. Daar zullen zij hun diploma halen en daarna door gaan leren op het mbo.

  • Communicatie
  • Communicatie

    Overal om ons heen is communicatie. Op het Auris College zitten dove en slechthorende leerlingen en leerlingen met een taalontwikkelingsstoornis. Deze verschillen vragen van leerkrachten en leerlingen flexibiliteit en doorzettingsvermogen. Zo ontstaan mooie gesprekken die onze leerlingen helpen in hun ontwikkeling.

  • Deskundig
  • Deskundig

    Ons personeel weet veel over doofheid, slechthorendheid, taalontwikkelingsstoornissen en autisme. Ons onderwijs sluit hierop aan, zodat leerlingen zo goed mogelijk worden voorbereid op hun leven na school. Wij geven veel aandacht aan taalonderwijs en de sociaal emotionele ontwikkeling.